Retouren en ruilen
Meld je retour binnen 7 dagen na ontvangst aan info@store10.nl. Vervolgens heb je 7 dagen de tijd om je pakketje daadwerkelijk retour te sturen. De kosten voor het retourzenden komen voor jouw rekening. Vergeet niet de retourbon bij te voegen. Let op: wij accepteren alleen items met aangehechte kaartjes en let erop dat de items in de juiste verpakkingszak terug worden gezonden om problemen te voorkomen.
Wil je een andere maat ontvangen? Wij sturen kosteloos een nieuwe maat naar je op. Geef de gewenste maat aan bij het aanmelden van je retour
Mocht je even contact willen hebben over je retourzending of heb je een klacht, stuur dan een e-mail naar info@Store10.nl. Na het aanmelden heb je nogmaals 7 dagen de tijd om je retourzending ook daadwerkelijk retour te sturen, vergeet niet de pakbon bij te voegen. Let op: wij accepteren alleen items met aangehechte kaartjes.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
De retourzending zal alleen worden verwerkt als de producten in goede staat zijn, dit betekent dat je als consument aansprakelijk bent voor waardevermindering door gebruik van het product dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerken pasvorm en werking van het product te beoordelen. Als je een gratis product bij je bestelling hebt ontvangen dien je deze ook retour te sturen.
Wij nemen artikelen niet retour indien:
-
De artikelen zijn gedragen of vuil geworden.
- De aangehechte kaartjes ontbreken
-
Er getracht is een artikel zelf te repareren of te verstellen.
-
De artikelen naar rook, eten of parfum ruiken.
-
Pas op met make-up! Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour.
-
Schoenendozen mogen niet beschreven of beplakt zijn.
-
Je retourzending te laat door ons wordt ontvangen.
Vergeet niet je pakbon of bestelbevestiging te printen en in het pakketje te doen. Heb je geen printer? Een briefje met je naam en ordernummer is ook voldoende. Als we niet weten wie de afzender is kunnen we de retourzending niet verwerken. Wil je twee bestellingen terug sturen? Die mag je in één pakket verzenden, zorg er wel voor dat je beide ordernummers vermeldt.
(Let op! Zonder bewijs van verzending met track&trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbuspost is altijd op risico van de verzender)
Ons retouradres:
Store 10
Luttekepoortstraat 16
3841 AX Harderwijk
Ruilen
Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem. Stuur het product terug en mail ons even info@store10.nl om te laten weten welk item of maat je ervoor in de plaats wilt. Wij zullen dit dat in orde maken zodra je retourzending bij ons binnen is. De verzendkosten voor het terugsturen betaal je zelf, wij betalen de verzendkosten voor het toesturen van het nieuwe product.