Store 10

Store 10

De laatste trends in sieraden, kleding en schoenen!

Store 10 -  Luttekepoortstraat 16 |  3841 AX   Harderwijk |  0341 750778 |   |  yvonne@store10.nl

Retouren

RETOURNEREN & OMRUILEN

 Ons retour beleid

Je hebt het recht je bestelling bij ons te annuleren mits je ons hiervan schriftelijk op de hoogte brengt niet later dan 7 werkdagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@store10.nl.

Geretourneerde artikelen dienen, nieuw en ongebruikt te zijn en dienen te zijn voorzien van alle merklabels. Wanneer meegeleverd dienen verpakkingen ook geretourneerd te worden. Retourzendingen die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd en worden dan teruggestuurd naar de klant.

Wij raden je aan retourzendingen te verzekeren omdat je wettelijk verplicht bent zorg te dragen voor de artikelen en omdat je verantwoordelijk wordt gehouden voor alle schade aan de artikelen totdat wij deze retour hebben. Wij raden je ook aan een traceerbare manier van verzending te gebruiken en om het bewijs van verzending te bewaren voor het geval er twijfel ontstaat. Houd er rekening mee dat je zelf de kosten voor de retourzending dient te betalen.

Het aankoopbedrag wordt direct na ontvangst van de goederen overgemaakt; op afgeprijsde artikelen welke vrij van verzendkosten door ons zijn verstuurd, zal bij retournering de door ons gemaakte verzendkosten worden afgetrokken van het te restitueren bedrag, tenzij het geretourneerde artikel deel uit heeft gemaakt van een zending met meerdere artikelen welke niet geretourneerd worden.

 

 Je bestelling retourneren

Een bestelling retourneren is simpel. Je kunt je aankopen terugsturen samen met de originele pakbon en een retourbon naar ons postadres. De retourbon kun je hier downloaden. Zorg er altijd voor dat jouw persoonlijke gegevens en bestelnummer zichtbaar zijn. Geef daarnaast duidelijk aan of je artikelen wilt retourneren of omruilen voor een andere maat. Stuur alle artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat wij je retourzending zo snel mogelijk kunnen behandelen. 

Je kunt je bestelling terug sturen op elke veilige manier. Wanneer je een verzendservice gebruikt vergeet dan niet om een bewijs van verzending te vragen zodat je een bewijs hebt dat je het hebt verstuurd, mocht de zending verloren raken tijdens het versturen. Ons adres voor alle retourzendingen is Store 10, Hondegatstraat 10, 3841 CG  Harderwijk. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Je retourzending wordt binnen 7 werkdagen behandeld. Terugbetaling wordt gedaan op de bankrekening die je hebt opgegeven op de retourbon. Houd er rekening mee dat dit afhankelijk van de verwerkingssnelheid van je bank tot wel 10 werkdagen kan duren.

 Te late retourzendingen

Retourzendingen moeten worden teruggestuurd binnen 7 dagen ingaande op het moment dat wij schriftelijk op de hoogte zijn gesteld. Retourzendingen die wij ontvangen na deze termijn worden alleen geaccepteerd op beslissing van Store 10 en worden mogelijk alleen terugbetaald met winkeltegoed.

 Je bestelling omruilen

Wij ruilen producten alleen om voor andere maten en dus niet voor andere artikelen. Als je toch een ander item wilt hebben raden we je aan om het artikel dat je wilt omruilen te retourneren en de items die je wilt hebben op de normale wijze te kopen in onze we shop.

Een artikel omruilen is simpel. Download het retourformulier hier en zorg ervoor dat je deze volledig invult en toevoegt aan de retourzending. Zorg er altijd voor dat wij het bestelnummer van de het om te ruilen product, jouw persoonlijke gegevens, en de maat waarvoor je het artikel wilt omruilen hebben. Stuur alle artikelen die je wenst om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen behandelen.

Omruilen is alleen mogelijk zolang de voorraad strekt.

 Je bestelling wijzigen

Het is niet mogelijk om een deel van je bestelling, de manier van verzending of de betaalmethode te veranderen wanneer je bestelling voltooid is. Wanneer je in de EU woont adviseren we je om je bestelling te annuleren en te retourneren aan ons op de manier zoals beschreven onder je bestelling retourneren’.

 Defecte artikelen

Alle artikelen worden gecheckt op kwaliteit en fouten alvorens ze verpakt en verzonden worden. Mocht je een artikel toch niet in een perfecte staat ontvangen neem dan contact met ons op via info@store10.nl

Artikelen worden als defect beschouwd als ze beschadigd worden ontvangen of wanneer er zich een fabrieksfout voordoet binnen zes maanden na de aankoop. Artikelen die zijn beschadigd als gevolg van slijtage of foutief gebruik worden niet beschouwd als defect.

Wanneer mogelijk zal Store 10 de artikelen repareren. Wij kunnen een defect artikel alleen omruilen voor hetzelfde product in dezelfde maat, zolang de voorraad strekt. De verzendkosten zijn gratis voor de te vervangen artikelen, woon je buiten de EU dan moet je mogelijk wel opnieuw belastingen en invoerrechten betalen. Wanneer een reparatie of vervanging niet mogelijk is zal het volledige aankoopbedrag worden vergoed.